luni, 20 februarie 2017

La mulți ani mie, de la fetele mele :))

Deci...Corina și Bianca sunt două dintre fostele mele eleve cu care am o relație specială. Pentru că: iubesc limba franceză, au obținut diploma de competențe lingvistice DELF Nivel B2 ( !), amândouă urmează facultăți în limba franceză ( Bianca - dreptul la Strasbourg și Corina la Groningen), sunt niște oameni foarte inteligenți,cu mult bun simț și cu cei 7 ani de acasă, lucru la care eu țin foarte mult. Bianca a terminat Colegiul Șincai Șefă de promoție ( acum 2 ani au terminat liceul fiind colege de clasă) iar Corina a participat de 2 ori la Festivalul de muzică francofonă cu calificare la faza națională. Ar mai fi multe de spus despre aceste două ființe minunate, dar noi trei știm de ce distanța nu ne îndepărtează, ci ne apropie, așa cum spun ele aici. Există lucruri în viață care-ți arată că ești pe drumul cel bun, atât în meseria pe care ți-ai ales-o cât și în felul în care relaționezi cu oamenii. Pentru mine este suficient ca să știu că fac bine ceea ce fac și pentru asta mulțumesc tuturor celor care cred în mine, inclusiv elevilor mei faini. Grand merci, fetelor, sunteți super, ca de obicei. Și la final, obișnuita mea formulă de încheiere: 
           VOTRE PROF QUI VOUS AIME :)

video

Niciun comentariu: