duminică, 9 octombrie 2016

AQUAFIT SPORT SWIM SPA


De curând am descoperit acest sport și-mi place foarte mult. Am început  de astă vară să merg la cursuri  de înot și după 11 ore de curs  am vrut să schimb ceva acolo pentru a evita monotonia și rutina...pentru că simțeam că nu avansez așa cum mi-aș fi dorit...trebuia schimbat ceva...luat o pauză...făcut altceva...și atunci fitnessul în apă mi s-a părut cel mai potrivit, mai ales că după antrenament mai avem o jumătate de oră la liber să facem ce dorim și atunci eu exersez înotul. Fitness ul în apă este o bună ocazie de a mă împrieteni din ce în ce mai mult cu apa în așa fel încât să mi dispară frica de apă mai adâncă.


AQUAFIT ( fitness în apă) este un tip de mișcare deosebit de eficient și pune în funcțiune toți mușchii corpului, nu solicită articulațiile   și nici nu crește masa musculară, precum alte activități sportive. În plus, este recomandat tuturor vârstelor.
Este un program de exerciții acvatice, care, executate corect îmbunătățesc condiția fizică generală.
Este o metodă de antrenament apărută recent în România dar care va deveni tot mai căutată în rândul pasionaților de fitness, atât bărbați cât și femei.


Foto: Alex Cezar



 Beneficii:

•Este un sport care nu necesită rezistenţă deosebită şi, prin urmare, poate fi practicat de oricine, indiferent de vârstă





•Tonifică musculatura pentru că antrenează toate grupele de muşchi, însă nu suprasolicită genunchii şi restul articulaţiilor
•Elimină stresul


•Relaxează mintea
•Nu provoacă febră musculară
•Sunt stimulaţi cei patru factori esenţiali pentru o condiţie fizică bună: puterea, mobilitatea, coordonarea şi rezistenţa
•Este o combinaţie între sport şi hidromasaj eficientă în combaterea celulitei, îmbunătăţeşte circulaţia sângelui şi permite astfel o mai bună oxigenare a ţesuturilor

•Previne supraponderabilitatea, obezitatea, varicele, celulita, cardiopatiile ischemice, hipertensiunea arterială, reumatismul şi osteoporoza

•Are rol benefic asupra circulaţiei sanguine şi limfatice, combătând în mod eficient senzaţia de “greutate în picioare”, varicele şi retenţia de lichide.


•Gimnastica în apă este perfectă pentru toate persoanele cu probleme articulare sau ale coloanei vertebrale, recomandată şi în cazul artrozelor. Este recomandată de asemenea persoanelor care nu au nici una din aceste probleme, pentru relaxare și bună dispoziție, pur și simplu. Atmosfera de lucru este foarte plăcută, de socializare, se leagă prietenii, etc. Noi în oraș avem multe locații/centre  cu bazine de acest fel, dar Centru Spa Seneca este cel mai aproape și are toate facilitățile unui spa adevărat. ( bazin cu apă sărată,  mai multe jacuzzi, saună, baie turcească, etc, etc,...iar faptul că bazinele au  adâncimi diferite  crează confort și răspunde cerințelor oricărei persoane care frecventează acest centru)


Relaxarea de voie după program.

Niciun comentariu:


VIAȚA-I RĂSPLĂTEȘTE PE CEI CE NU SE DAU BĂTUȚI!