sâmbătă, 19 decembrie 2015

În căutarea lui Moș Crăciun


 De obicei sâmbăta, după curățenie și ” toate alea” cum zice tati, mergem la plimbare pentru vreo 3 ore. De data aceasta, după plimbare ne-am oprit  în mall ( Doamne, unde altundeva??? :)))))), să ne întâlnim cu Crăciun. Îi vom da întâlnire și  săptămâna viitoare...;)

 Între timp, am întâlnit niște moroșence și tati nu a rezistat să nu imortalizăm momentul.
L-am făcut cu drag știind ce mult îi plac lui tradițiile,  costumele din Maramureș




     

  Ne îndreptăm spre Cinema City să alegem un film.  Pulovărul este cadoul de la Moș Crăciun                             printre altele; tocmai l-a primit  și îi stătea prea bine ca să nu-l și îmbrace imediat...


Vom vedea ” Războiul stelelor”. El e încă în concediu, eu în vacanță, deci se potrivește cum nu se poate mai bine. După cum se vede, e fericit. Și eu la fel :))


Soțul meu frumos!

      Uraaaaa! Mergem la film!
                           
La final, câte o porție de Noodle pack cu carne de curcan. Super! ( îmi plac la nebunie tăițeii integrali cu tot felul de sosuri. Și eu fac.)  Nu de altceva dar mergeam într-o vizită, iar eu știu de la mama că niciodată să nu mergi într-o vizită flămând. Și cum noi eram deja de câteva ore plecați...trebuia să mâncăm  ceva înainte. ( nu agreem mâncatul în oraș, doar în cazuri extreme, ca acum).

ps. stați pe-aproape, urmează să postez  aici varianta mea de noodle.

Niciun comentariu: