joi, 24 decembrie 2015

Crăciun fericit 2015!


În așteptarea  lui Moș Crăciun...



Da, e roșu, galben și albastru. Suntem patrioți sau ce??? :)))


Floarea mea preferată de sezon, a venit și de data aceasta la mine.
Împreună cu această felicitare de la elevii mei care mă cunosc cel mai bine. 
Fie ca bunătatea și răbdarea de care ați dat mereu dovadă să se reverse asupra dumneavoastră, ...” frumos, nu? Se mai poate îndoi cineva???!!! Recunosc că posed aceste calități, altfel nu aș fi eu. Copiii ( bine crescuți, ca cei de la liceul meu) sunt cele mai sincere ființe de pe pământ. De aceea avem o relație specială, pentru că noi suntem speciali: ei pe de o parte și eu pe de alta. 


Un mic cadou pentru voi. Nu de altceva, dar sunt muuuuulte calorii acolo. Deci, vi-l dăruiesc.
Vorba ceea, dar din dar se face rai.


De sărbători, toate drumurile duc în Maramureș

Sunt în dilemă: să mănânc o portocală, un kiwi, să beau un vin italian  sau... să mușc din ghetuța lui Moș Crăciun....:)))))))))))))))))))))



Feerie de iarnă ( e drept, fără zăpadă :)))




25 Decembrie 2014- poză de anul trecut dar e prea faină ca să nu fie și anul acesta aici
Nu e zăpadă, totuși un moșuleț e bine să purtăm...doar doar o ninge...


Așteptând musafirii. ( semănăm, nu? :)))








Nepoțica mea,  Ina , arhitectă de meserie.



26 Decembrie 2015
Abia am așteptat să ieșim. Noi nu putem trăi fără mișcarea de fiecare zi. Cert!
După vreo 2 ore de plimbare, ne-am oprit puțin ...să ne tragem sufletul și  să socializăm



Niciun comentariu: