marți, 18 august 2015

Tanti Auguri Emma! Un anno !

În week-end-ul care a trecut, am sărbătorit-o pe nepoțica noastră care a împlinit un anișor. 
În paradisul nostru verde. Aici  doar câteva imagini, nu foarte personalizate..., 
mi-a fost destul greu să aleg din sutele de poze făcute duminică aici

 La mulți ani Emma!!!!

Ea este eroina, admirăm aici doar ”spătiucăle”,
pentru că noi nu suntem de acord cu postarea pozelor cu copii pe net.

”Cele trei grații” din planul îndepărtat suntem noi, cele 3 surori.
Cea în albastru e bunica fetiței. În dreapta, în picioare, cu tricou roz, e mama sărbătoritei, Andra.

Da, ăștia doi nu se pot abține de la bancuri: mama și Alex...mama râde când
el îi arată acel ardei iute...și mie mi se pare cam mare pentru un ardei iute, nu???

Doamne, era atât de cald...noroc cu acel cort care ne ferea de soare.

Mânca-i-aș eu săndăluțele ei de mică și scumpică ( foto: Alex)

Doi buni prieteni: Alex și Simo. Noroc că Alex știe italiană și se înțeleg bine

Privire de ansamblu dinspre bucătăria de vară: v-am zis eu că -i paradis;
roz e piscina unde se bălăcește micuța

 Legume din grădina proprie ( în dreapta în imaginea de mai sus).


 Bucătăria de vară și bunicu' ( cumnatul meu, deci) El e responsabil cu tot ce se vede afară, grădină, iarbă, cort, foc pentru grătare,...punerea vaselor la uscat la soare, etc. E ideal să existe și  o bucătărie de vară,  în curte, când stai la casă pe pământ. Mai ales când pui pe iarnă bulion, zacuscă, murături, dulcețuri,etc., deci dacă familia e ”gospodăroasă”... Însă dacă nu ai preocupări de acest gen, te poți mulțumi și cu bucătăria din casă.

Niciun comentariu:


VIAȚA-I RĂSPLĂTEȘTE PE CEI CE NU SE DAU BĂTUȚI!