joi, 11 iunie 2015

#zifrumoasă

Azi a fost o zi deosebită, de la școală am făcut o vizită  la tati la serviciu, apoi ne-am plimbat puțin în noua Piață a Cetății. Am imortalizat momente pentru voi, prietenii mei. Ne-am simțit excelent, era o zi însorită, călduroasă...parcă eram deja în vacanță...




În somptuosul birou, locul lui de muncă

După cum știți deja, iubește foarte mult florile.

p.s. Iubește și animalele, ca mine, dar noi considerăm că locul animalelor  este afară, în aer liber. Nu cred că animalele ( fie câini, pisici, etc,)  trebuie să fie chinuite în camerele de locuit ale stăpânilor doar din egoismul lor, sau poate dintr-un moft. Și apoi...orice s-ar spune, un interior unde există un animal nu va fi niciodată foarte curat. Părerea mea! :))
Panoramă de la fereastra biroului : Centrul Vechi al orașului