vineri, 1 mai 2015

1 Mai 2015

1 Mai și cu sărmăluțe în foi de ștevie, printre altele..


condimentate de el,  de aici:

Nu voi scrie aici ce greață  mi se face când văd pe la tv îmbulzindu-se ”oameni” de tot felul pe lângă văi, pe lângă”grătărele”, la bustul gol (bleah!), grași maneliști, cocalari, veseli nevoie mare și consoartele lor...care-și arată măiestria în a înfășura carnea de tot felul pe bețe în semn de frigărui...pe mese nelipsitele peturi cu ce-o fi ( bere, suc...), ce le arată adevărata clasă socială. Asta e Românica noastră...oricât am vrea noi să ne cizelăm. Cea mai mare parte a populației este cea pe care am descris-o și care se definește prin manelele ascultate la iarbă verde prin portiera deschisă a mașinii cumpărată în rate cu multă trudă și cu multă foame...
Ceea ce lasă în urma lor după așa zisa petrecere spune multe despre mentalitatea și despre educația lor: mizerie! De fapt asta e problema. Că ei sunt cum i-am descris mai sus...peste tot există acest gen de oameni, dar cel puțin să aibă atâta bun simț să facă ordine la plecare. Faptul că sunt indolenți și nu fac, asta spune multe și despre curățenia lor de acasă.

ps. uneori , când am timp, revin la postările anterioare și mă minunez câtă dreptate am avut în scrierile mele!!! Citiți și vă bucurați!!!! :))))) Enjoy! :)) Li se potrivește descrierea de mai sus.