sâmbătă, 11 aprilie 2015

Paște fericit! ( 2015)

Este pentru a opta oară când vă urez Paște fericit de pe acest blog. Mă bucur nespus că am reușit să păstrăm prietenia  ani de-a rândul, să ne bucurăm împreună de reușitele, de evoluția noastră atât profesională cât și umană. Vă mulțumesc pentru tot ceea ce sunteți, oameni de o calitate excepțională. Și pentru că sunteți prietenii mei. :))



Ca de obicei, în ziua premergătoare Învierii Domnului, pentru că am terminat pregătirile încă de dimineață,  noi2 ne plimbăm mult, am și avut noroc azi de o zi minunată, însorită și călduroasă.Am mers pe jos până la Auchan ( fostul Real) și după vreo 5 ore de plimbare ( să tot fi fost vreo 7-8 km în total:)) , ne-am întors acăsucă.

Buna dispoziție este dată și de noul cadou adus de iepuraș ( treningul Adidas, pentru că merită! )

  Nu mai e nici un secret că-i plac mult florile

 Fie Paște, fie Crăciun, nu ratez nici un meci de tenis

Update duminica pascală: Doamne, e plin netul de poze prefabricate cu înscrisuri peste ele de toată mirarea, proverbe zicători și alte cimilituri  ( ei le zic urări) ”de sezon”, pur și simplu mi-e jenă să mă mai uit. Chiar nu putem compune o propoziție din mintea noastră? De fapt...poate unii chiar nu pot! ASTA E!- vorba cuiva ” important” :))) pour les connaisseurs!


                                 Și tot duminică, doi buni prieteni: mama și Alex Cezar
nu degeaba se spune ”ca la mama acasă” :))



VIAȚA-I RĂSPLĂTEȘTE PE CEI CE NU SE DAU BĂTUȚI!