marți, 31 martie 2015

Dragii mei, așa după cum am scris mai jos, luna martie este foarte frumoasă pentru noi. Pot spune că a fost în același timp extrem de  prolifică: am reușit să ne hotărâm și să rezervăm/achităm, chiar în ultima zi a lunii martie când mai era valabilă oferta early booking,  sejurul nostru în altă insulă superbă din Grecia, spectaculoasa Zakynthos, renumită în primul rând pentru plaja Navagio pe care abia aștept să o văd cu ochii mei cu ocazia croazierei pe care o vom face de data asta nu pe marea Egee ci pe marea Ionică.
Locul ales de noi  Golden Sun Resort, superb, situat în stațiunea Kalimaki, aproape de o alta foarte animată, Laganas. Regim AI  (all inclusive), avion charter din cluj, mijlocul lunii iulie. Mai multe nu scriu aici despre subiect, de acum citim, ne documentăm despre tot ce ține de insulă, despre excursiile opționale pe care le putem face. Cred că nu mai e nevoie să spun ce fericiți suntem: de acum avem ocupație: ținute de vacanță și tot ce ține de pregătirea minuțioasă a unui sejur minunat, așa cum ni-l facem noi de obicei. El ” are totul în cap”, așa cum îi place să spună, pentru ca totul să iasă perfect, iar mie-mi place să mă las” pe mâna lui”, pentru că am încredere, după experiențele noastre anterioare de concediu. În ceea ce mă privește, am început să mă documentez despre locul ales, printre altele...
Impresii și poze, la sosire. :)) Nu, nu facem poze cu telefonul mobil. El are un aparat foto performant, iar eu las acasă tot netul...vreau o săptămână fără telefon, fără tabletă. Doar liniște, noi2.



ps. noi credem cu tărie că cel mai important lucru în viață, pentru care merită să trăiești, este să poți vedea cât mai multe locuri din această lume minunată la care  ți s-a dat privilegiul să fii martor vremelnic...
Restul:c mașini, case multe, bunuri multe strânse în disperare,  sunt NIMICURI  în care se pierd cei care vegetează, nu trăiesc. De aceea spun mereu, TRĂIȚI, TRĂIȚI VIAȚA VOASTRĂ, căci sunteți pasageri prin lume și altfel dispăreți săraci așa cum ați venit.
Deci călătoriți, călătoriți  prin lumea asta frumoasă, cu asta rămâneți! Noi așa facem.

VIAȚA-I RĂSPLĂTEȘTE PE CEI CE NU SE DAU BĂTUȚI!