duminică, 14 decembrie 2014

Emoții...


și... ca să treacă emoțiile, am mai făcut un dulce cu căpșuni


update 4 ianuarie 2015: mi-au sosit nișe poze făcute de părinți, după spectacol. 
Aici, o poză de grup , la final, când rămăseserăm doar noi.


Mi jos, locul meu, lângă laptop unde am înregistrat negativele colindelor pe care elevii le -au cântat în timpul scenetei. Am convertit de pe youtube colindele video în audio și apoi le-am înregistrat pe laptop. Sunt mândră de mine, am învățat și am făcut totul singură, fără ajutor. Asta înseamnă voință , perseverență și încredere în forțele proprii.:))

La final, flori de la părinți. 
Și surioara unei eleve care -mi cerea mereu să o duc în clasa surorii ei mai mari...

Noua sală ” Amfiteatru” a Colegiului nostru, unde s-a desfășurat spectacolul de Crăciun
Poziția mea a fost în stânga lângă boxe, mesele de ședințe/conferințe au fost înlăturate.


VIAȚA-I RĂSPLĂTEȘTE PE CEI CE NU SE DAU BĂTUȚI!