duminică, 25 mai 2014

De la fereastră


        Trăim într-un loc superb,.. o regiune cu oameni  binecuvântați care merită un asemenea loc,oameni harnici,  gospodari...de bună credință. El este foarte mândru de orașul nostru și aproape în fiecare zi spune cât de norocos și liniștit este...Și-l cred pe cuvânt pentru că VĂD :)) Traversăm o perioadă fastă a vieții noastre, concentrându-ne doar pe noi2 și e bine!:)) 
Nu lăsăm energiile negative să ne atingă, le refuzăm și le eliminăm din start. ( pour les connaisseurs...:)))




Ne place mult pentru că locuim în  zona 0 a orașului,, suntem în mijlocul evenimentelor, cum se spune. Și când vrem să schimbăm puțin mediul  mergem la Căsuța de pe Vale, sau Căsuța de Vacanță, cum îi mai zicem, la 3 km de oraș, pe jos sau cu bicicletele- suntem sportivi, nu? :)),facem plajă, culegem cireșe, culegem verdețuri pentru smoothie, etc- . Aș suferi foarte mult să trebuiască să locuiesc departe de oraș și să nu am posibilitatea să vin ” acasă” atunci când vreau. Sora mea a încercat să facă acest lucru, adică să se mute de tot acolo, și nu a reușit să stea mai mult de 2 luni. Era foarte neplăcut să stea izolată, deși distanța până în oraș este foarte mică. Așa că s-a păstrat acest colț de rai pentru ieșirile noastre periodice, ale familiei, iar apartamentul din oraș e locuit mereu, asta e când ai mai multe proprietăți. :)))))Este ideal, de fapt. În final hotărârea a fost ca vara să locuiască la căsuță și iarna la apartament. Așa e cel mai comod și frumos.

Este o mare plăcere să cultivăm și apoi să culegem roadele pământului. 
Este o îndeletnicire plăcută și utilă. Și apoi umplem coșulețele bicicletelor 
și în 5 minute suntem acăsucă în oraș. 




Eu, cel puțin, aș muri dacă ar trebui să depind de mijlocele de transport ca să mă deplasez de colo-colo. În mașina mică mi-e rău,...iar în autobuz/troleibuz etc sunt tot felul de mirosuri care-mi displac, etc.  Să fii obligat să călătorești câteva zeci de minute bune la grămadă cu tot melteanul mi se pare că nu e deloc pentru mine, nu mi se potrivește deloc.  Doar în avion mă simt bine :)))))
De aceea mergem cu plăcere la sfârșit de săptămână  la Căsuța de pe Vale pentru că, deși e la ieșirea din oraș, distanța se poate parcurge cu piciorul sau cu bicicleta. E sănătos și ne place mult chestia asta.
Acesta este riscul când ești fotograf profesionist: nu apari în poze :))))))
Așa-i tati??? :)))



VIAȚA-I RĂSPLĂTEȘTE PE CEI CE NU SE DAU BĂTUȚI!