vineri, 30 octombrie 2009

30 oct.2009 Sincai -90 JOUR DE FETE on PhotoPeach

6 comentarii:

Stefan spunea...

Imi place ca ai foarte multe imagini pentru noi, cei de la distanta.

metaphor spunea...

Da....si eu ma bucur ca ai trecut pe aici.

zubascu spunea...

Am avut onoarea sa fiu elevul dvs pentru un semestru. Eram in clasa a 10-a si imi amintesc ca ati preluat orele domnului Vartic, fie iertat. Nu cred ca ma tineti minte. Observ ca va implicati foarte mult si ca organizati evenimente pentru sincaisti. In Eminescu nu ati avut puterea sa faceti acelasi lucru? Daca da, acest lucru a influentat decizia de a pleca la Sincai?

zubascu spunea...

Am avut onoarea sa fiu elevul dvs pentru un semestru. Eram in clasa a 10-a si imi amintesc ca ati preluat orele domnului Vartic, fie iertat. Nu cred ca ma tineti minte. Observ ca va implicati foarte mult si ca organizati evenimente pentru sincaisti. In Eminescu nu ati avut puterea sa faceti acelasi lucru? Daca da, acest lucru a influentat decizia de a pleca la Sincai?

metaphor spunea...

Draga Zubascu, cred ca-mi amintesc de tine...desi s trecut mult timp de atunci...Mi-ar place sa povestim...poate ai sa intelegi exact de ce in 3 ani de cand sunt la Sincai reusesc sa fac mai multe lucruri interesante decat in cei 16-17 ani de Eminescu...E de vorbit...Daca chiar vrei sa stii, o sa-ti spun! Astept confirmarea.
Ma bucur mult ca ai obesrvat, chiar imi face mare placere lucrul acesta. Conteaza foarte mult sa-ti desfasori activitatea intr-un climat in care se apreciaza valoarea si nu alte criterii...

zubascu spunea...

Da. Chiar vreau sa aflu. Vreau sa inteleg de ce Eminescu a pierdut un profesor important.