sâmbătă, 21 februarie 2009

EU...SUNT...

Sunt… liniştită acum.
Aş vrea… ca nimeni să nu sufere în viaţă.
Păstrezcăldura soarelui de la o vară la alta.
Mi-aş fi dorit să nu fi fost atât de tolerantă in unele situaţii
Nu îmi place… iarna, frigul, cerul acoperit.
Mă tem… de intuneric si de oamenii vicleni.
Aud numai ce –mi place.
Îmi pare rău că… nu pot dormi mai mult dimineaţa.
Îmi plac… verile lungi şi plaja grecească.
Nu sunt…ipocrită.
Dansez... discret.
Cânt… încet.
Niciodată… nu vreau să supăr pe nimeni.Dar uneori se întâmplă.
Rar… mă deranjează oamenii dragi.
Plâng când privesc… filme ca “Notebook”.
Nu îmi place de mine pentru că… sunt emotivă când vorbesc in plen.
Sunt confuză… când sunt prinsă pe picior greşit.
Am nevoie… de mult somn.
Ar trebui…să fiu mai bună în tot ce-mi propun

2 comentarii:

Stefan spunea...

Imi place descrierea facuta de tine!
O.T. ma bucur ca ai reusit sa "pui" bannerele.

Cornelia DUMBRAVA spunea...

Da? Fă şi tu una, scrii doar ineputul frazei de aici şi continui cu ceea ce te caracterizează.Adică iţi trimit leapşa, trebuie să o prinzi!Dacă vrei.Fain, nu?
Cu bannerele a fost mai simplu decât credeam, am folosit de la obiecte gadget " HTML JavaScript" şi gata.L-am văzut dar nu ştiam ca" asta "trebuia folosită în aceste cazuri.Acum e simplu.Orice e cu cod trec acolo.Merci.Hai, preia leapşa!


VIAȚA-I RĂSPLĂTEȘTE PE CEI CE NU SE DAU BĂTUȚI!