luni, 15 septembrie 2008

Prima zi de scoala 2008

Ma miram eu sa nu ploua si sa fie frig in prima zi de scoala, desi doar acum cateva zile imi pregatisem tinuta de vara pentru aceasta zi: bluzita alba cu dantela si sandale cu flori ...:) Am ajuns iar la taiorul meu Steilmann ( la pret redus!dar...splendid!), maro, pantofi maro, etc...Azi noapte nu am dormit decat 2-3 ore, mi se derulau in minte scene cu elevii mei de-a 9-a pe care nu-i cunosteam inca, franturi din " speech-ul"pe care urma sa-l tin in fata lor si al parintilor.
Bineinteles ca am vorbit altfel si altceva, fara a ma departa de subiectul " obligatoriu": drepturile si indatoririle elevilor, etc, din Regulamentul Colegiului.
Parintii, au fost prezenti mai mult de jumatate.M-a impresionat placut interesul lor.
Si apoi flori, multe flori.Abia astept sa ne revedem maine.

7 comentarii:

Carmen Holotescu spunea...

Neli,

Mult succes in anul ce incepe!

Sunt sigura ca optimismul, determinarea, entuziamul tau iti vor apropia elevii.

Carmen

Stefan spunea...

Draga metaphor,
Iti doresc ca noul an scolar sa fie unul plin de satisfactii. Astept sa citesc notele de pe blogul tau.Acum am reusit sa te pun in Reader.

Maria Tirenescu spunea...

Am dedus ca te numesti Neli. As vrea sa luam legatura prin e-mail. Adresa mea e pe net.

Succes in noul an scolar, an pe care eu nu l-am mai inceput!

Cu prietenie, Maria Tirenescu

metaphor spunea...

Va multumesc pentru mesaje si pentru urari.
Carmen,am o clasa faina, am trecut azi pe la ei desi nu aveam ora impreuna, s-au strans in jurul meu ca niste bobocei ce sunt si...asteptau, cu ochisorii mariti.
Nu voiam sa le spun nimic doar sa-i vad.Le-am zambit larg pret de cateva secunde, i-am cuprins pe toti cu privirea fara sa le spun nimic si am plecat.Cred ca au inteles ca mi-s dragi.
Stefan, te rog sa-mi scrii cum e cu Reader, sa-l folosesc si eu.
Maria, ma bucur de cunostinta; cum gasesc adresa ta pe net?
Pe curand.

Maria Tirenescu spunea...

mtirenescu@yahoo.com

Este pe www.poezie.ro, www.bocancul-literar.ro, www.europeea.ro

Sper sa luam legatura. Eu sunt pensionara, in primul an.

Cu prietenie, Maria

metaphor spunea...

Multumesc , Maria, in mod sigur vom lua legatura si prin mail.
Pe curand.
p.s. Recunosc ca era mai comod sa-mi scrii tu adresa de mail, desi era usor de gasit...Inca o data merci.

Maria Tirenescu spunea...

Am citit aproape tot ce ai scris pe blog. Nu am avut răbdare să citesc ceea ce e în franceză, dar voi reveni.

Mă bucur că mi-ai amintit de Crizantema. Am primit o carte şi mi-am propus să scriu despre ea. Sper să reuşesc azi.

Cu prietenie, Maria