sâmbătă, 14 iunie 2008

Nu sunt VIP!






























Mi-am creat acest blog să scriu aici ceea ce, când eram elevă, scriam la sfârșitul caietelor: gândurile mele. Nu sunt o persoana atât importantă încât să scriu în fiecare zi ce mai fac, ce gândesc, pe unde am mai fost, ce citesc, ce filme vad sau la ce spectacole asist, ce mai face familia mea pe care o iubesc cel mai mult, sau elevii mei la care țin enorm. Sunt un om obișnuit care este interesat de orice lucru folositor în viata și care iubește lucrurile simple dar esențiale: familia, profesia.
Sunt gândurile mele de început. Să vedem cum va evolua acest blog...dacă va evolua...sau dacă se va opri.  Doar trecerea timpului ne va arăta. Eu am o vorbă ” mie viața-mi arată ce trebuie să fac mai departe”, nu-mi fac planuri pe termen lung. Și se pare că e bine așa, deci am încredere în ceea ce -mi arată trăirile mele. Și acționez ca atare. Mai ales nu-mi place să ies din zona mea de confort. Deci, dacă-mi va plăcea să mai postez aici, o voi face, în mod sigur.